پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۷

برگزاری یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهر

خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی با همکاری حوزه مقاومت قدس و ظفر شهری شهرستان اهر یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، اصغر ازدشت مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اهر گفت: فرهنگ جهاد و شهادت در کلام خدا، قرآن کریم، بسیار تاکید شده است و این فرهنگ و باب جهاد و شهادت را خداوند بر بندگان خاص خود باز می‌کند. رزمندگان جبهه توحید و ولایت، برکات و نورانیت بسیار بزرگی برای همه مردم و جامعه دارند.
 
وی افزود: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طی مراسمی یادواره شهدای مسجد حضرت امام حسین(ع) جاده آذغان و همچنین شهید حمزه نقی زاده توسط خادمیاران رضوی اهری برگزارشد.
 
ازدشت اضافه کرد: در مراسمی که در این دو مکان با حضور خادمیاران مردم ولایت مدار منطقه برگزار شد بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، صلوات خاصه قرائت گردید و بعد از سخنرانی، ذاکرین اهل بیت به روضه خوانی و عزاداری در رثای شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداختند و در پایان از خانواده شهدا توسط کانون ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی شهرستان اهر تجلیل به عمل آمد‌.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی