پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۷

پخت و توزیع پانصد پرس غذای گرم در بخش ممقان آذرشهر

وحیده تقی نژاد مقدم مسئول کانون منطقه ای خدمت رضوی بخش ممقان آذرشهر گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مراسم مناسبتی منتسب به ائمه اطهار علیهم السلام را هر روز پر رونق تر برگزار کنیم و در این راه سستی از خود نشان ندهیم.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، تقی نژاد مقدم با بیان این مطلب اضافه کرد: با تلاش های همیشگی دربخش بانوان و آقایان کانون خدمت رضوی ممقان قصد داریم تا آنجا که در توان داریم هر روز زیبایی های سیره ائمه اطهار را در جامعه گسترش دهیم و با تمام وجود تلاش خواهیم کرد جوانان را به سوی راه روشن اهل بیت هدایت کنیم.
 
وی اضافه کرد: در راستای تبعیت از سیره رضوی به مناسبت ایام عزای روزهای آخر ماه صفر به همت خادمیاران بانوی کانون خدمت رضوی شهر ممقان، تعداد ۲۰۰ پرس غذای گرم بیرون بر نذر رضوی پخت و در نقاط محروم‌ شهر توزیع شد که هزینه شصت میلیون ریالی آن را خیّرین کانون تامین کرده بودند.
 
تقی نژاد مقدم افزود: همچنین به مناسبت ایام عزای دهه آخر ماه صفر و سالروز شهادت حضرت امام رئوف در مسجد ام الکلثوم ممقان به تعداد سیصد پرس غذای گرم بیرون بر نذر رضوی توسط خیّر محترم  آقای یونس تقی نژاد در مسجد پخت و در مناطق محروم شهر توزیع گردید و همچنین توسط یکی از خیّرین نان روغنی به تعداد ۴۴ عدد به عنوان احسان رضوی بین عزاداران توزیع گردید.  
 
وی در آخر اضافه کرد: یکی از برنامه های کانون بعد از ماه صفر این است که به منطور احیای روضه های خانگی چهارشنبه های رضوی را در خانه تک تک اعضای کانون رضوی برگزار کنیم. به همین منظور این هفته چهارشنبه های رضوی با قرائت زیارت امین الله را در منزل یکی از اعضای کانون که از زیارت اربعین تشریف آورده بود برگزار نمودیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی