پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرهای کوتاه از آذربایجان شرقی
۱۴۰۱-۰۷-۰۶

خادمیاران اهر فعالیت های فرهنگی و معنوی انجام دادند

کانون های خدمت رضوی شهرستان اهر به مناسبت ایام عزای آخر ماه صفر مراسم عزاداری و سوگواری برگزار کردند. ‌

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی خادمیاران اهری در ایام دهه آخر صفر فعالیت های فرهنگی و معنوی انجام دادند که برخی از آن ها را مرور می کنیم.

 

مراسم سوگواری بانوان خادمیار اهر
به همت کانون بانوان خدمت رضوی شهرستان اهر مراسم عزاداری شهادت حضرت ثامن الحجج در مسجد حضرت زهرای مرضیه(س) اهر برگزار شد.

این برنامه با قرائت زیارت نامه و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) توسط خادمیار اسماعیل بازدار همراه بود و در پایان خادمیاران خواهر با پخش نمک تبرکی حال هوای امام رضایی به مراسم بخشیدند.


برگزاری مسابقه فرهنگی توسط کانون حضرت رقیه(س)
در روز شهادت امام رضا(ع) به همت کانون مرکزی خدمت رضوی، مسابقه فرهنگی و رضوی در محله حاشیه نشین کانون مسجد حضرت رقیه(س) منطقه بهار، با هدف ترویج فرهنگ زندگی رضوی و سیره امام رضا(ع) به خصوص در بین نسل نوجوان و کودکان برگزار شد.

به تمام شرکت کنندگان هدایای فرهنگی از طرف کانون خدمت رضوی شهرستان اهر اهداء شد.


برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم در اهر
به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اهر و کانون محله ای فاطمیون کوی فرهنگیان اهر، به مناسبت روز شهادت امام رضا(ع) با حضورخادمیاران، قاریان و حافظان قرآن کریم مراسم محفل انس باقرآن کریم در حسینیه انصار سیدالشهدا (ع) برگزار شد. در پایان از قاریان و حافظان قرآن کریم نونهال و نوجوان توسط کانون خدمت رضوی اهر تجلیل به عمل آمد.


مراسم قرائت زیارت امین الله در روز شهادت امام رئوف
مراسم قرائت زیارت امین الله توسط خادمیاران در دفتر کانون خدمت رضوی اهر در صبح روز شهادت امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

خادمیاران با دلی پر از خون و چشمانی اشک بار در دفتر کانون خدمت رضوی با نوای رضا جانم رضا(ع) جمع شدند و زیارت امین الله را قرائت کردند.
بعد از مراسم قرائت زیارت نامه، سفره احسان صبحانه توسط خادمیاران پهن گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی