پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۴

درج نماد شرکت نخریسی ‌و نساجی خسروی خراسان در بازار دوم فرابورس ایران

شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان با نماد «نخریس» به عنوان دویست و هشتاد و ششمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

به گزارش آستان نیوز، نخریسی و نساجی خسروی خراسان از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوقات آستان قدس رضوی است که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت منسوجات کشور نیز به‌شمار می‌رود. 
 

حضور ۴ شرکت آستان قدس رضوی در بازار سرمایه
نخریسی و نساجی خسروی خراسان، چهارمین شرکت از زیرمجموعه‌های آستان قدس رضوی است که به بازار سرمایه وارد می‌شود.
در حال حاضر سهام شرکت‌های کمباین‌سازی ایران در بورس اوراق بهادار تهران و قند تربت حیدریه در بازار پایه فرابورس در حال معامله است. سهام شرکت خمیرمایه رضوی هم در مرداد ماه در بازار دوم فرابورس درج شده و این شرکت در حال طی روال برای آماده‌سازی به‌منظور عرضه سهام است.
 

بزرگ‌ترین شرکت گروه منسوجات در بازار سرمایه
احسان کلهران مدیر تحلیل و توسعه شرکت کارگزاری رضوی با بیان این‌که نخریسی و نساجی خسروی خراسان بزرگ‌ترین شرکت گروه منسوجات در بازار سرمایه به حساب می‌آید، تصریح کرد: سرمایه ثبت شده این شرکت در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد ریال و سود خالص آن در سال ۱۴۰۰، مبلغ هزار و ۱۷۲ میلیارد ریال است.
او راه‌اندازی خط تولید نخ شانه‌شده را یکی از اقدامات ارزشمند شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان عنوان کرد و افزود: خطوط تولید جدید شرکت نیز طی سال‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

افزایش شفافیت مالی
کلهران درباره مراحل پذیرش شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در بازار سرمایه تصریح کرد: این شرکت در آبان ماه سال گذشته پذیرش شد که در این راستا اقداماتی همچون افزایش سرمایه، تقویت واحد مالی، تعیین تکلیف وضعیت زمین مشهد، افزایش شفافیت و کاهش بندهای حسابرسی توسط این شرکت انجام شده است.
او ادامه داد: ضمن این‌که انجام این اقدامات با هماهنگی و همیاری شرکت کارگزاری رضوی به عنوان مشاور عرضه و پذیرش و آستان قدس رضوی به عنوان سهامدار عمده صورت گرفته است. 
کلهران درباره برنامه‌های پیش رو برای عرضه سهام شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان تصریح کرد: اصلاح سند زمین، تعیین تکلیف برخی پرونده‌های حقوقی، سپرده کردن سهام نزد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و ارزش‌گذاری شرکت از دیگر اقداماتی به‌شمار می‌رود که در ماه‌های آینده به‌منظور آماده‌سازی شرکت برای عرضه سهام به عموم باید انجام شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی