پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۷-۱۴

آستان قدس رضوی میزبان ۱۵۰ پزشک مسلمان از سراسر جهان 

سیزدهمین دوره سفیران رضوی با حضور ۱۵۰ پزشک مسلمان از سراسر جهان با موضوع سیره رضوی، به همت معاونت امور بین الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در این مراسم که روز گذشته در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، حجت الاسلام ناجی از کارشناسان حرم مطهر رضوی به فعالیت‌های مختلف آستان قدس رضوی در حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد.
در ادامه این مراسم جلسه پرسش و پاسخ اعتقادی برگزار شد و سوالاتی ومطالبی در خصوص فلسفه امامت، تفاوت نگاه تشیع و تسنن به موضوع امامت پس از رسول اکرم(ع) و اشاره به احادیث پیامبر(ع) با موضوع جانشینی بعد از ایشان، بیان احادیثی از امام رضا(ع) و شرایط مسلمانی و مناظرات امام با ارباب ادیان مختلف و... مطرح و تبیین شد.
همچنین بررسی سیره امام رضا(ع) و رفتار این امام همام با فرزندان و تاکید بر آموزش احکام و معارف همراه با احترام با آنان، اشاره به حدیث سلسه‌الذهب در راه نیشابور و تاکید بر وحدانیت، طرح مطالبی درباره زندگینامه امام رضا(ع) و اجداد ایشان و... از دیگر مباحث مطرح شده در این مراسم بود.
حرم گردی و بازدید از موزه حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این گروه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی