پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۱

اردوی جهادی سلامت در شهرستان اهر

اردوی جهادی تخصصی کانون سلامت مرکزی خدمت رضوی شهرستان اهر با مشارکت هلال احمر در روستای چیناب اهر برگزار گردید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، مهدی اقبال ریحان مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اهر با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر و با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه از اهم فعالیت های کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان می باشد گفت: خادمیاران کانون تخصصی سلامت خدمت رضوی اهر همراه با نیروهای خدوم و زحمت کش هلال احمر این شهرستان در روستای محروم چیناب برای ارائه خدمات درمانی رایگان در خانه بهداشت و مدرسه  این روستا مستقر شدند.
 
وی با اشاره به تلاش ارائه خدمات درمانی رایگان توسط خادمیاران زحمتکش به اهالی این روستا اضافه کرد: این خدمات شامل ویزیت و داروی رایگان، خدمات مامایی، خدمات پرستاری رایگان، دیوار مهربانی، لباس نو، مسابقات فرهنگی و اهدای لوازم ورزشی برای کودکان و...  بوده است.
 
اقبال افزود: این حرکت جهادی با کاشتن بذر امید در دل روستاییان باعث خوشحالی و جلب رضایت اهالی گردید و در پایان اردو خادمیاران رضوی با پخش نبات و نمک تبرکی حال هوای امام رضایی به مردم این روستا بخشیدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی