پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۴

برپایی روضه خانگی توسط خادمیاران کانون الزهراء تبریز

در ایام عزای روزهای آخر صفر بانوان خادمیار و یاور رضوی کانون الزهراء خدمت رضوی تبريز در منزل یکی از خادمیاران روضه خانگی بر پا کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، فاطمه آقازاده مسئول روابط عمومی کانون بانوان الزهراء مسجد النبی تبریز گفت: مراسم ایام عزای آخر صفر با شرکت جمع کثیری از بانوان خادمیار و یاور رضوی در منزل یکی از خادمیاران که بانی روضه خانگی بود برگزار شد.
 
وی افزود: در این مراسم ابتدا ملکی مسئول کانون رضوی به تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید پرداخت و در ادامه صلوات خاصه امام رضا علیه السلام توسط عموم شرکت کنندگان هم آوایی شد. سپس جعفری شعر شمس الشموس را با همکاری عموم هم نوایی کرد، در ادامه جعفری خادمیار کانون رضوی در وصف امام زمان علیه السلام مناجات خوانی کرد.
 
آقازاده اضافه کرد: سخنران مراسم اسیری بود که به بیان مطالبی درباره طرز قرض گرفتن پرداخت و چند آیه در این باره را بیان کرد و تاکید داشت اگر نیاز به پول پیدا کردید و مجبور به گرفتن قرضی شدید تا زمان برگرداندن آن قرض شایسته است که یک امانتی نزد فردی که قرض داده بگذارید و بعد از پرداخت کامل آن، امانتی داده شده را تحویل بگیرید.
 
وی افزود: در لحظات پایانی مراسم، شرکت کنندگان مراسم حسینی به تلاوت زیارت عاشورا و روضه خوانی و سينه زنى پرداختند و به مجلس حال و هواى معنوی و کربلایی خاصى بخشيدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی