پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۵

توزیع بسته های گوشت گرم در انفاق امام رضایی عجب شیر

در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا علیه السلام خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان عجب شیر گوسفند ذبح کرده و گوشت آن ها را بین نیاز مندان توزیع کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، ناصر فتحی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان عجب شیر گفت: جود و بخشش، احسان به تهى دستان، اطعام مؤمنان و کمک به گرفتاران، جزء سیره پیامبر اکرم و ائمه معصوم علیهم السلام بوده است. امام رضا علیه السلام نیز این سیره را ادامه می ‏دادند.
 
وی افزود: در سالروز شهادت امام رئوف، حضرت شمس الشموش، خادمیاران و خیّرین کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان عجب شیر به تاسی از سیره امام مهربانی ها، سه راس گوسفند به مبلغ صد و چهل میلیون ریال خریداری و گوشت آن ها را بنام امام رضا علیه السلام انفاق و احسان کردند.
 
فتحی اضافه کرد: گوشت سه راس گوسفند قربانی به تعداد 75 بسته یک کیلویی بسته بندی مناسب شده و در روز آخر صفر بین نیازمندان و مخدومین منطقه که از قبل شناسایی شده بودند توزیع گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی