پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۶

برگزاری مجالس روضه در سالروز شهادت امام رئوف در کلیبر

کانون های خدمت رضوی محله ای بانوان و امور خانواده شهرستان مراغه روضه های خانگی با حضور بانوان را احیا کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی،اشرف نیا مسئول کانون اموربانوان و خانواده شهرستان مراغه گفت: در روزهای آخر صفر و در ایام شهادت حضرت امام رضا علیه السلام مراسم روضه های خانگی از طرف کانون های محله ای بانوان برگزار شد.
 
وی افزود: مراسم شهادت امام رضا علیه السلام توسط کانون بانوان خدمت رضوی امام زمان عج روستای قرطاول در حسینیه چهارده معصوم با حضور خادمیاران و بانوان مومن برگزار شد، این مراسم با قرائت زیارت عاشورا، ختم قرآن و ختم هشت هزار صلوات برای سلامتی و تعجیل ظهور امام زمان(عج) همراه بود و با همکاری خیرین روستا دو دیگ بزرگ  آش نذری پخت و بین شرکت کنندگان در مراسم توزیع شد.
مسئول کانون بانوان اضافه کرد:  با عنایت خداوند متعال، در روز شهادت ولی نعمتان شاهد حضور خادمیاران و یاوران رضوی در مراسم روضه خانگی منزل خادمیار وحید بودیم. این روضه معنوی با هم خوانی صلوات خاصه شروع شد و با قرائت سوره الرحمن توسط خواهر جودی، ادامه یافت. سپس ختم سوره انعام  توسط خواهران قرائت گردید و در ادامه ذکر مصیبت و روضه خوانی در رثای شهادت امام رضا(ع) توسط آقای اسفندیار به اجرا در آمد و مراسم با دعای فرج به اتمام رسید.
 
اشرف نیا افزود: مراسم سالروز شهادت امام رضا علیه السلام توسط کانون بانوان خدمت رضوی حضرت زهرا سلام الله علیها روستای آهق مراغه برگزار شد. در این مراسم بانوان حاضر زیارت عاشورا را قرائت نموده سپس با روضه خوانی و ذکر مصیبت توسط خادمیارمحسنی مراسم حال و هوای معنوی بارگاه حضرت ثامن الحجج به خود گرفت و بعد از اقامه نماز جماعت حجت الاسلام امیدی در خصوص سبک و سیره امام رضا علیه السلام به سخنرانی پرداخت و در آخر دو دیگ آش نذری که با هزینه خیّرین روستا تهیه و پخت شده بود بین عزاداران توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی