پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۶

برگزاری مجالس روضه در سالروز شهادت امام رئوف در کلیبر

مسئول کانون خدمت رضوی کلیبر برنامه های مختلف سالروز شهادت حضرت رضا علیه السلام، آستان ملک پاسبان رضوی توسط کانون خدمت رضوی شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، پرویز اکبری مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان کلیبر گفت‌: با همت خادمیاران کانون درشب  شهادت امام رئوف مراسم عزاداری و سخنرانی با حضور اقشار مردم در مسجد امام خمینی کلیبر برگزار شد که سخنران مراسم حجت الاسلام نجفی در مورد شان و منزلت امام رضا(ع) بیاناتی ایراد کرد و ذاکرین به روضه خوانی پرداختند.
 
وی اضافه کرد: در صبح روز شهادت امام رئوف، اجتماع بزرگ خادمیاران با عزاداری و سینه زنی از مقابل سپاه آغازشد و تا مسجد امام خمینی ادامه یافت. بعد از تجمع خادمیاران در مسجد صلوات خاصه پخش شد و سپس امام جمعه کلیبر حجت الاسلام رشادی در مورد حدیث سلسله الذهب به بیان مطالب مهمی پرداخت و تاکید کرد که اگر كسي عترت را كنار نهد، به سخن پيامبر گوش نداده و آن را انكار كرده و انكار پيامبر مساوي انكار خدا است. از اين رو كلمه "لا اله الاّ الله" دژ امن خداست به شرط اين كه فرد واقعا معتقد به توحيد باشد و اعتقاد واقعي به توحيد، اعتقاد به نبوت و امامت و ولایت را در ضمن خود دارد.
 
اکبری اضافه کرد: بعد از  اقامه نماز جماعت، ظهر و عصر، به امامت امام جمعه، برنامه تجلیل برای 24 نفر از جهاد گران و فعالان عرصه خدمت با حضور امام جمعه، جانشین سپاه و مسئول کانون مرکزی با اهدای بسته معیشتی هر کدام به ارزش یک میلیون ریال به اجرا در آمد.
 
مسئول کانون کلیبر با بیان اینکه در این روز برنامه عیادت از جانباز دفاع مقدس برادر پوربیرام و دو نفر از ایثار گران به نام های خادمیار عزت شیخ محمدی و موسی مردمی اجرا گردید افزود: ویژه برنامه سالروز شهادت برای خواهران ساعت ۱۶ در مسجد امام خمینی، شروع شد و با قرائت زیارت امین الله و سخنر انی و ذکر مصیبت خادمیار حجت الاسلام جعفری برگزار گردید.
 
اکبری اضافه کرد: در روز شهادت امام رضا(ع) ایستگاه صلواتی کانون از ساعت ۱۶ تا نماز مغرب و غشا در مقابل مسجد امام در خدمت عزاداران بود که توزیع چای و شربت و پخت و توزیع آش کشک برای عزاداران حاضر در ویژه برنامه به تعداد 300 نفر با هزینه بیست میلیون ریال جز برنامه آن بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی