پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۶

رونمایی از کتاب «مجسمه تقوا» اثر خادمیار کرمانی با حضور خانواده شهید

کتاب مجسمه تقوا اثر نعیم احمدی نؤاد، خادمیار رضوی کرمان با حضور خانواده شهید عبدالحسین مغفوری و مسئولین کانون های خدمت رضوی استان رونمایی شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کتاب مجسمه تقوا جدیدترین اثر نعیم احمدی نژاد خادمیار کرمانی با حضور خانواده شهید عبدالحسین مغفوری و مسئولین کانون های خدمت رضوی استان کرمان در محل نمایشگاه رواق خدمت در میدان شورا کرمان رونمایی شد.
به گفته احمدی نویسنده کتاب، این اثر به پنج زبان انگلیسی و اسپانیایی(با انتشارات JustFiction! Edition ) از کشور انگلستان و زبان فرانسوی با انتشارات ( Éditions Muse) از کشور فرانسه زبان عربی با انتشارات ( Noor Publishing) از کشور قطر و زبان آلمانی با انتشارات ( Goldene Rakete) از کشور آلمان در خارج از کشور انتشار یافته است و در کتابفروشی های سراسر اروپا و سایت های معتبر از جمله آمازون کشور آمریکا نمایه شده است.
خادمیار کرمانی گفت: این کتاب اولین کتاب حوزه دفاع مقدس می باشد که توانسته در یک جشنواره ادبی قهرمانان صلح انتشارات فرانسوی  دیپلم افتخار کسب کند .
نعیم احمدی گفت: در اولین همایش ملی ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت که در تاریخ 29 شهریور ماه ۱۴۰۱در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد  مقاله ای از کتاب مجسمه تقوا به این همایش ارسال کردم که خوشبختانه با لطف و عنایت شهدا به عنوان یکی از مقالات خوب همایش برگزیده و به صورت شفاهی ارائه شد.
شایان ذکر است که این خادمیار کرمانی پیش از این کتاب مرد مقدس را با موضوع حضرت رضا علیه السلام را تالیف کزد که توسط انتشارات فرانسوی چاپ شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی