پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۶

مهدالرضای ریحان شهر در روز شهادت امام رضا(ع) میزبان کودکان شد

با همت کانون خادمیاران محله ای، مسجد ولی عصر(عج) ریحان شهر هم زمان با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام میزبان کودکان عاشق و امام رضایی شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت‌الاسلام محمد علی قوام آبادی، مسئول کانون خادمیاران محله ای ریحان شهر بابیان اینکه هدف از ایجاد مهدالرضا آشنا کردن کودکان با سیره امام رضا علیه السلام واهل بیت به روش‌های مختلف است اظهار داشت: یکی از معایب جلسات عمومی برای اهل بیت بهره مند نشدن کودکان از مجالس هست چون در حد فهم کودکان سخنی گفته نمی‌شود. اما در کنار مجالس عمومی ایجاد مهدالرضا می‌تواند مفاهیم اهل بیت(ع) را به کودکان آموزش دهد.
 
وی ادامه داد: این پایگاه فرهنگی تبلیغی با عنوان مهدالرضا توسط خادمیاران رضوی ریحان شهر و با مشارکت کانون کتاب و کتابخوانی با هدف سرگرمی و بازی کودکان همراه با آموزش های معارف اسلامی به زبان کودکانه و ایجاد فرصت استفاده از فضای معنوی عزاداری روز شهادت امام رضا(ع)  بدون دغدغه برای بزرگترها، راه اندازی شده است.
 
قوام آبادی افزود: در این مهدالرضا که به مدت یک روز ویژه سالروز شهادت امام رضا(ع) موقت برنامه داشت، به کودکان ۵ تا ۹ سال در این محل مفاهیم و معارف دینی در قالب بازی و سرگرمی  توسط مربیان مهد کودک و خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی آموزش داده شد.
 
گفتنی است در پایان مراسم به تعدادی از کودکان شرکت کننده جوایز و تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی به رسم یادبود اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی