پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

امام جمعه موقت جیرفت:
۱۴۰۱-۰۷-۰۶

شهید سلیمانی متعلق به همه امت اسلام است

حجت الاسلام اکبری در مراسم عزاداری امام رضا(ع) گفت: شهید سلیمانی متعلق به همه امت اسلام است و‌ همیشه نسبت به رعایت حق الناس تاکید داشت.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام روح الله اکبری، امام جمعه موقت شهرستان جیرفت در مراسم شهادت امام رضا(ع) و در جمع خادمیاران رضوی ابراز داشت: پس از ورود امام رئوف(ع) به مرو ده ها هزار نفر برای دیدار با امام گرد هم آمدند و چهار هزار نفر کاتب در این مراسم حضور داشتند تا احادیث نقل شده از ایشان را بنویسند.
اکبری ادامه داد: چهارده قرن از اسلام می گذرد اما کلام و احادیث ائمه(ع) هنوز تازه است و راهگشای مشکلات فردی و‌ اجتماعی است.
وی به اشاره به اینکه شهید سلیمانی و‌ مدافعان حرم با نثار خون جبهه مقاومت را حفظ کردند افزود: حاج قاسم متعلق به همه امت اسلام است، ایشان نسبت به رعایت حق الناس اهتمام‌ ویژه ای داشت، مسئولین و همه افرادی که خدمتگزار مردم هستند باید ایشان را در خدمت رسانی به محرومین الگو قرار دهند.
اکبری تاکید کرد: تبیین ارزش های اسلامی و دستاوردهای دفاع مقدس در بین نسل جوان و نوجوان جامعه را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن حفظ خواهد کرد.
گفتنی است مراسم شهادت امام رضا(ع) به همت خادمیاران رضوی شهرستان و با همکاری کانون رهروان شهدا در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام مصلی برگزار شد و درپایان غذای متبرک رضوی در بین عزاداران توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی