پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۴

پویش چهارشنبه های امام رضایی در کرمان

مسئول کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک مطهری کرمان گفت: پویش چهارشنبه های امام‌ رضایی در راستای ارتباط بیشتر با امام مهربانی است.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مرتضی صالحی مسئول، کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک شهید مطهری در پویش چهارشنبه های امام رضایی همزمان با شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: یکی از قابلیت های چهارشنبه امام رضایی انس و ارتباط بیشتر با امام رضا علیه السلام است.
 
مسئول کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرک مطهری به تبیین و تشریح پویش چهارشنبه های امام رضایی پرداخت و بیان داشت: این پویش در راستای ارتباط بیشتر با امام مهربانی، تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی و همچنین ترغیب و تشویق شیعیان و محبان به زیارت این امام رئوف می باشد.
 
وی با اشاره به برکات زیارت امام رضا(ع)، اظهار کرد: این حرکت خلاقانه در مساجد و هئیت ها در راستایی ارادت به امام رئوف و ترویج فرهنگ رضوی است لذا این حرکت و ابتکار ر اباید نهادینه کرد.
 
صالحی ترویج فرهنگ‌رضوی را از مهمترین برنامه فرهنگی کانون ها عنوان کرد و بیان داشت: این مهم با خدمت خادمیاران رضوی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.
 
صالحی در ادامه به ارائه خدمات کانون های تخصصی در پویش چهارشنبه های امام رضایی پرداخت و افزود: ارائه خدمات فرهنگی، هنری، سلامت، ایثار و شهادت، حقوق، اشتغال و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، تشکل های بانوان، ورزشی، کتاب و کتابخوانی از جمله خدمات در  چهار شنبه ها می باشد.
 
گفتنی است این پویش با حضور گرم خادمیاران رضوی، مسئولین کانون ها و مردم همراه با قرائت زیارت امین الله برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی