پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۷-۱۵

توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند جیرفت

مسئول کانون حرکت های جهادی جیرفت گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا بیدشکی، مسئول کانون حرکت های جهادی شهرستان جیرفت ابراز کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان و اجرای مواسات و همدلی مورد تاکید مقام معظم رهبری لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
وی ادامه داد: با هدف برخورداری دانش آموزان نیازمند از لوازم التحریر مناسب در این ایام، کیف، جامدادی، دفتر، خودکار، مداد رنگی، تراش و پاک کن، کفش و مقنعه به همت خادمیاران رضوی تهیه شد که به دست آن‌ها رسید.
بیدشکی گفت: حمایت از دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل یکی از اهداف کانون حرکت های جهادی شهرستان است و هر سال در مناسبت‌های مختلف کمک‌هایی جمع‌آوری شده و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کانون حرکت های جهادی  کمک های مختلفی را در بخش های معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، نان مهربانی، تعمیر لوازم منزل، تعمیر و ساخت منازل نیازمندان را در دستور کار دارد تا همه با هم برای کمک به نیازمندان جهادی وارد عمل شویم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی