پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۶

پیکر حاج سید رضا موید در حرم مطهر رضوی آرام گرفت

پیکر پاک شاعر با سابقه آیینی و انقلابی مرحوم حاج سید رضا موید، صبح امروز با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به این خادم الرضا(ع) و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تشییع و در بهشت ثامن الائمه(ع) صحن آزادی حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

 به گزارش آستان نیوز، مراسم وداع با پیکر حاج سید رضا موید صبح امروز شنبه پس از تشییع از تکیه کرمانی ها به سوی حرم مطهر رضوی، در صحن کوثر این آستان مقدس برگزار شد. 
پیام تسلیت مقام معظم رهبری نیز به مناسبت درگذشت این شاعر اهل بیت(ع) در این مراسم قرائت شد.
آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس بر پیکر وی  اقامه نماز کرد. همچنین حاج منصور ارضی و حاج احمد واعظی از مداحان اهل بیت(ع) دراین مراسم به مدیحه سرایی پرداختند و یاد و خاطر این شاعر با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و خادم الرضا(ع) را گرامی داشتند.
این خبر حاکی است، حاج سید رضا موید، عصر روز جمعه 15 مهر در سن 80 سالگی پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و به اجداد طاهرینش پیوست. 
حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز در بخشی از پیام خود به مناسبت درگذشت این شاعر آیینی آورد: «این استاد برجسته و خدمت‌گذار فرهنگ رضوی همه عمر خویش را به مدح و منقبت اهل بیت (علیهم‌السلام) و به ویژه امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام پرداخت و دلدادگی خویش به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در اشعاری گوناگون بروز داد.»
از کتاب های شعر زنده یاد سید رضا موید می توان به: «مجموعه کامل اشعار»، «گل های اشک»، «جلوه های رسالت»، «نغمه های ولایت»، «سفینه های نور» و «چکامه عشق» اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی