پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی خبر داد:
۱۴۰۱-۰۷-۱۶

ارائه خدمات مشاوره‌ای به 20 هزار زائر و مجاور در دهه پایانی ماه صفر

رئیس مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی از ارائه خدمات مشاوره‌ای به حدود 20 هزار زائر و مجاور در دهه پایانی ماه صفر خبر داد و گفت: همچنین هم‌زمان با آغاز دهه آخر ماه صفر، ساعات کاری کلینیک‌های سه‌گانه مرکز مشاوره افزایش یافت و بیش از 1500 نفر در طی ده روز از این خدمات تخصصی بهره‌مند شده‌اند. 

به گزارش آستان‎نیوز، دکتر رضا آذریان در تشریح خدمات این مرکز به زائران امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز دهه آخر ماه صفر، ساعات کاری کلینیک‌های سه‌گانه مرکز مشاوره افزایش یافت و علاوه بر این، کارشناسان در دو قالب حضور در مواکب بین‌راهی و فعالیت متمرکز در موکب‌های مرکز تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی و مجموعه باغ خاتون، غرفه‌های تخصصی ارائه خدمات رایگان مشاوره را برپا کردند.
وی افزود: بیش از 1500 نفر در طول ده روز از این خدمات تخصصی بهره‌مند شده‌اند که حدود 100 نفر از آنان از غرفه‌های مشاوره مواکب تربیت‌بدنی و باغ خاتون و مابقی از کلینیک‌های سه‌گانه سطح شهر بوده است.
مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت کلینیک‌ها و مواکب، برنامه‌های محتوایی متعددی هم به مناسبت ایام پایانی ماه صفر برگزار شد که از جمله آن می‌توان به سمپوزیوم بررسی ابعاد پیاده‌روی زائران پیاده از منظر روانشناسی اشاره کرد که با همکاری مرکز آموزش آستان و با حضور بیش از 280 پژوهشگر، محقق و استاد دانشگاه برگزار شد. همایش تخصصی دیگری هم با محوریت تبیین بخشش کریمانه، پیرامون موضوعات محتوایی در رابطه با سیره امام حسن مجتبی (ع) و در ایام شهادت ایشان برگزار شد.
وی ادامه داد: آستان قدس به‌طور مداوم و مستمر از ساعت 9 تا 19، میزبان زائران در کلینیک باب‎الهادی حرم مطهر رضوی است و به‌طور رایگان، خدمات حوزه روانشناسی و مشاوره را به مهمانان امام رضا(ع) ارائه می‌کند. سایر کلینیک‌ها هم در غدیر و بعثت براساس تعرفه‌های مقررشده توسط سازمان نظام پزشکی به ارائه خدمات مشغول و به‌جای ارائه مبانی روانشناسی غربی در تلاش است تا آموزه‌های الهی را در علم روانشناسی نهادینه کند و آیات و روایات را در زندگی آحاد جامعه متجلی نماید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی