پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۶

مراسم جشن آغاز امامت حضرت مهدی(ع)در میقات الرضا برگزار شد

مراسم جشن آغاز امامت حضرت مهدی(ع) با حضور ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز،  مراسم بیعت با امام زمان(عج) و جشن آغاز امامت حضرت مهدی(ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهشت از سخنوران برجسته حرم مطهر رضوی و مدیحه‌سرایی کربلایی محمد سرمدیان مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین دهشت در این برنامه گفت: جامعه مهدوی برای رسیدن به رشد و کمال باید توفیق اطاعت، بندگی و دوری از گناه را داشته باشد.
وی با بیان اینکه اجرای دستورات الهی و بندگی خداوند و به کار گیری سیره ائمه اطهار(ع) در همه مراحل زندگی زمینه را برای ظهور امام عصر(عج) آماده می‌سازد، ابراز کرد:  اسلام، پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) حرمت دارند و کسی که حرمت آنها را رعایت کند خداوند حرمت او را حفظ می‌کند و کسی که حرمت آنان را بشکند خداوند حرمت او را از بین می‌برد.
برگزاری جنگ شادی «شکوفه‌های انتظار» ویژه کودکان و نوجوانان همراه با مسابقات مختلف فرهنگی و جوایز ارزنده دیگر برنامه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بمناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی