پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با آغاز سال جدید آموزشی صورت گرفت:
۱۴۰۱-۰۷-۱۷

تولید و توزیع 11 هزار بسته آموزشی «مهد الرضا(ع)» توسط به‌نشر

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از تولید و توزیع 11 هزار و 200 بسته آموزشی «مهد الرضا(ع)» همزمان با آغاز سال جدید آموزشی در مشهد خبر داد. 

به گزارش آستان نیوز، حسین سعیدی در این باره گفت: انتشارات به‌نشر به عنوان مجموعه تخصصی ، 5 سال متوالی است که با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، تولید و توزیع اقلام مهدالرضا در سطح شهر مشهد را بر عهده دارد. 
وی درباره محتوای این بسته های اموزشی گفت: این بسته‌ها شامل کتاب‌های «گل‌های مهدالرضا(ع) 1 و 2»، «شکوفه‌های رضوی؛ امروز چه روزیه»، «شکوفه‌های رضوی؛ قصه‌های چهارده معصوم نورانی(ع)»، «قرآن چه دوست خوبیه» به همراه دفتر نقاشی و دفتر ارتباط خانه با مهد الرضا(ع) است.
مدیرعامل انتشارات به‌نشر ادامه داد: هم چنین 21 قلم محصول فرهنگی از جمله لباس فرم، کیف، جامدادی، لیوان، کاغذ و مقوای رنگی و... برای نوآموزان مهد الرضا(ع) در این بسته آموزشی در نظر گرفته ایم که در فرایند تولید این محصولات سعی شده تصویرگری کتاب‌ها متناسب با محتوای آموزشی، سن و سلیقه کودکان و طراحی لباس‌ها و اقلام آموزشی نیز براساس الگوهای ایرانی اسلامی باشد.
سعیدی با بیان اینکه این بسته از نظر کیفیت مورد تایید کارشناسان مهد الرضا(ع) قرار گرفته است، افزود: در بخش توزیع بسته‌های آموزشی فضایی بزرگ و مناسب در محل انبار مرکزی به‌نشر آماده شد که نوآموزان و خانواده‌ها به راحتی امکان دریافت بسته‌ها را دارند. توزیع اقلام آموزشی مهد الرضا از پایان شهریورماه آغاز شده و تا هفته جاری ادامه دارد و روزانه 800 بسته آموزشی بین نوآموزان مهد الرضا(ع) در شهر مشهد توزیع می‌شود.
وی با اشاره به تجربه چندین ساله به‌نشر در توزیع اقلام آموزشی مهد الرضا(ع) تصریح کرد: در سال جاری سعی کردیم با افزایش تامین کنندگان محصولات، خرید دسته اول از کارخانه جات و تامین محصول از کارگاه‌های تولیدی، بازدید از کارخانه‌ها جهت تایید کیفیت و اصالت محصول، سفارشی سازی محصولات کارخانه‌های بزرگی همچون آریا(لوازم التحریر) و حریر پود و... اقلام آموزشی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به خانوده ‌های نوآموزان مهد الرضا(ع) عرضه کنیم که تاکنون رضایت بیش از 90 درصد از مخاطبان را بابت نحوه پاسخگویی و تسریع در امر تحویل اقلام مورد نظر، قیمت محصول و کیفیت آن و نحوه توزیع به همراه داشته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی