پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر پژوهش‌سرای امام رضا(ع) خبر داد
۱۴۰۱-۰۷-۱۷

برگزاری سومین وبینار آموزشی «گفتمان پژوهش»  

مدیر پژوهش‌سرای امام رضا(ع) از برگزاری سومین نشست مجازی روش‌های نوین آموزشی میان این پژوهش سرا و آزمایشگاه سِرن سوییس با موضوع فیزیک کوانتوم خبر داد. 

به گزارش آستان نیوز، محمد سهرابی درخصوص جزئیات این نشست اظهار کرد: با توجه به همکاری‌های بین المللی پژوهش‌سرای امام رضا(ع) و هدف‌گذاری جهت برگزاری و نیز شرکت در همایش‌های بین المللی و انتقال آموزه‌های حوزه‌های متنوع علمی به دبیران، پیگیری هایی جهت شرکت در سلسله وبینارهای آموزشی آزمایشگاه سِرن سوییس درخصوص آموزش‌های فیزیک کوانتوم انجام شد. 
وی افزود: سومین وبینار «گفتمان پژوهش» در راستای سلسله نشست‌های تخصصی با صاحب‌نظران بین المللی حوزه روش‌های نوین آموزشی برگزار شد. این جلسه با حضور مجازی موضوع «توصیف عدم قطعیت کوانتومی و ماهیت موجی ذرات کوانتومی برای دانش آموزان» انجام شد که ماریا ولتستر بو دانشیار آموزش فیزیک دانشگاه اسلو به عنوان مدرس این دوره و نیز رؤسای سایر انجمن‌ها در آن شرکت داشته و از توضیحاتی که همه اساتید ارایه شد، استفاده کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی