پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۷

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) 

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش پس از تبادل نظر و برنامه‌ریزی درخصوص تأسیس مدرسه بین المللی علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع)، بر ضرورت گسترش تعلیم و تربیت در عرصه بین الملل تاکید کرد. 

به گزارش آستان نیوز، مهدی فیاضی در بازدید از دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) و گفت‌وگو با سیدمحمد صادق علی پرست مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی ضمن تصریح بر ضرورت کنونی تأسیس مدارس بین المللی در کشورمان ابراز کرد: معتقدم گام بعد از راه اندازی مدرسه بین المللی علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع)، تاسیس مدرسه‌ای در خارج از کشور وابسته به آستان قدس رضوی است.   
وی با اشاره به رسالت و آثار بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: بعد از زیارت، یکی از مأموریت‌های محوری فعالیت آستان قدس رضوی باید گسترش تعلیم و تربیت در عرصه بین الملل باشد تا بتوان در آینده نزدیک تفکر اسلام را از مسیر نظام آموزش و پرورش جهانی کرد.    
فیاضی با تاکید بر نقش کلیدی نهاد آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده‌ساز گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ساختن چهل سال آینده انقلاب بر عهده دانش آموزان است و بزرگترهایی چون مدیران بنیاد فرهنگی رضوی باید ریل گذاری تحقق تمدن نوین اسلامی را مهیا کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی