پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۶

برپایی جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در روستاهای محروم ریگان

خادمیاران رضوی شهرستان ریگان همزمان با نهم ربیع‌الاول با حضور در روستاهای صعب العبور با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) را جشن گرفتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ علی فرامرزی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ریگان ابراز داشت: خادمیاران رضوی شهرستان همزمان با نهم ربیع الاول و سالروز زعامت حضرت بقیه الله(عج) حامل پرچم بارگاه منور حضرت رضا(ع) با حضور در روستاهای محروم و صعب العبور دل های پاک اهالی این مناطق را روانه مشهد الرضا کردند.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

فرامرزی بیان کرد: مشتاقان امام رئوف درحالی که اشک محبت و شوق در چشمانشان حلقه زده بود با قلبی آکنده از عشق به محضر حضرت ثامن الحجج عرض اردات کردند و با تیمن و تبرک به پرچم متبرک رضوی با امام خود تجدید بیعت کردند. مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ریگان افزود: بانوان حاضر در این مراسم با استقبال گرم از کاروان خادمیاران رضوی درددل های مملو از امید به آن امام همام داشتند و به نیابت زیارت، پرچم را در آغوش گرفتند وعرض ارادت خود را از راه دور نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: نیازمندان زیارت اولی روستاهای محروم در قالب کاروان زیارت اولی ها به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

گفتنی است مولودی خوانی و توزیع بسته های معیشتی و تبرکی در بین نیازمندان از جمله برنامه های اجرا شده توسط  خادمیاران رضوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی