پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۹

حضور گروه سلامت آستان قدس رضوی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما»

شرکت‌های دارویی زیرمجموعه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما(دارو و صنایع وابسته)» در تهران شرکت کردند. 

به گزارش آستان نیوز، شرکت‌های «داروسازی ثامن»، «سامان داروی هشتم»، «یاراطب ثامن»، «صندوق سلامت ثامن» و «مؤسسه خدمات دارویی رضوی»، مهم‌ترین دستاوردهای دارویی خود را از 18 تا 20 مهر 1401، در غرفه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در این نمایشگاه بین‌المللی معرفی می‌کنند. 
همچنین دو شرکت «لفاف‌های چند لایه خزر» و «سوبا فناور» که از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان پردیس فناوری سلامت ثامن به شمار می‌روند، در این غرفه حضور دارند. 
نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) به عنوان بزرگترین گردهمایی تخصصی دارویی کشور توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو و همچنین مشارکت گسترده شرکت‌های داروسازی داخلی و خارجی، انجمن‌ها و سندیکاها و سایر نهادهای مرتبط برپا شده است. 
در هر دوره از برگزاری ایران فارما به منظور توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه در حوزه دارویی، انتقال ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت داروسازی، شبکه‌سازی، ایجاد بازارهای صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نوآورانه دارویی، رویدادها و بخش‌های جانبی متعددی نیز همزمان با بخش نمایشگاهی برگزار شده است. 


معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه شرکت‌های دارویی رضوی
هفتمین دوره این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی دارو در سطح خاورمیانه با حضور بیش از 600 شرکت دارویی داخلی و خارجی آغاز به کار کرده است و آستان قدس رضوی، از جمله حامیان این رویداد به شمار می‌رود. 
جمعی از متخصصان شرکت‌های دارویی آستان قدس رضوی در این نمایشگاه حضور دارند و به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه بهداشت و سلامت کشور و ارائه بروشورهای مرتبط با این فعالیت‌های متنوع؛ از تولید تا توزیع دارو می‌پردازند. 
شایان ذکر است، گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی به مدت سه روز در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما در تهران، مصلی امام خمینی(ره)، غرفه 147D، پذیرای بازدیدکنندگان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی