پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۹

تولید و عرضه محصولات سلامت محور و دانش‌بنیان در صنعت غذا 

مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی گفت: این شرکت تولید و عرضه محصولات سلامت محور و دانش‌بنیان را در دستور کار دارد.

محمدرضا رجبی مقدم در گفت‌وگو با آستان نیوز با بیان این‌که محصول سلامت محور «پرک جو دوسر» به زودی توسط شرکت آرد قدس رضوی به بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: بسته‌بندی و عرضه این محصول در راستای چشم‌انداز شرکت که ارائه محصولات سلامت محور می‌باشد، صورت گرفته است.
او ادامه داد: جو دوسر سرشار از فیبر، مواد معدنی، انواع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها است که عرضه آن با هدف کمک به سلامت جامعه انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی با اشاره به بسته‌بندی این محصول با برند قدس رضوی گفت: پرک جو دو سر در وزن ۲۵۰ گرمی به بازار عرضه خواهد شد.
او ادامه داد: با توجه به کیفیت بالای جو دوسر تولید شده در کشور روسیه، درحال حاضر محموله دانه‌های پرک شده با بالاترین کیفیت از این کشور وارد شده است تا پس از بسته‌بندی به بازار عرضه شود.
رجبی مقدم درباره گستره فروش این محصول گفت: از آنجا که واردات این محصول با مشارکت بخش خصوصی بوده، فروش آن در سراسر کشور صورت خواهد گرفت.


صادرات تا همکاری برای تولید داخلی جو دوسر
او درباره برنامه‌های شرکت آرد قدس رضوی درخصوص تولید داخل محصول جو دوسر خاطرنشان کرد: درصدد هستیم در آینده با همکاری بخش کشاورزی بتوانیم محصول جو دوسر را با کیفیت بالا و هم‌تراز با محصول خارجی، در داخل کشور تولید کنیم.
رجبی مقدم ادامه داد: علاوه‌براین در تلاش هستیم در صورت فراهم شدن امکان صادرات، این محصول را به کشورهای همسایه صادر کنیم.


تولید محصولات دانش‌بنیان
او با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت تا پایان سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: باتوجه به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده است و از طرفی نقش اساسی واحدهای تحقیق و توسعه در راستای تولید محصولات دانش‌بنیان، از ابتدای امسال تولید دو محصول دانش‌بنیان در زمینه آرد در دستورکار واحد تحقیق و توسعه شرکت آرد قدس رضوی قرار گرفته است.
او ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است این دو محصول در دهه مبارک فجر سال جاری رونمایی شوند.


افزایش کیفیت انواع آرد
رجبی مقدم گفت: با توجه به خرید باکیفیت‌ترین گندم‌ها در فصل خرید، تکنولوژی موجود در شرکت و از طرفی تکیه بر دانش کارکنان متخصص شرکت، افزایش کیفیت آردهای تولید شده را در سال جاری به طور جد در دستور کار داریم.
او ادامه داد: با اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه آرد و نان توسط دولت، رقابت در میزان کیفیت آرد نیز افزایش خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی