پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۹

بازدید نایب‌التولیه آستان‌های مقدس امام حسین(ع) و کاظمین از غرفه کتاب آستان قدس رضوی در نمایشگاه کاظمین 

نایب‌التولیه آستان‌های مقدس حرمین کاظمین و حرم امام حسین(ع) از غرفه کتاب آستان قدس رضوی در هشتمین نمایشگاه کتاب عتبه کاظمین دیدن کردند.

به گزارش آستان‌نیوز، بنیاد پژوهش های اسلامی به نمایندگی از آستان قدس رضوی و با همکاری معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی در هشتمین نمایشگاه کتاب کاظمین کشور عراق حضور یافته و به عرضه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در شمارگان ۳ هزار جلد اثر پرداخته است.
این نمایشگاه از ۱۶ مهرماه با حضور اعتاب مقدسه امام حسین(ع)، امام علی(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(س)، مساجد کوفه و سهله و آستان قدس رضوی در باب المراد کاظمین گشایش یافت.
روز گذشته سعد الحجیه، نایب‌التولیه آستان مقدس کاظمین و علاضیاالدین، نایب‌التولیه آستان مقدس امام حسین(ع) از دستاوردهای بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در این نمایشگاه دیدن کردند.
این بازدید کنندگان ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال آستان قدس رضوی طی دو سال متوالی در این نمایشگاه، از آثار مختلف و تازه های نشر بنیاد در حوزه‌های علوم قرآنی همچون «المعجم فی فقه لغه القرآن و سر بلاغه»، مجموعه 5 جلدی «تفسیر البنایی»،«نصوص فی علوم القرآن»، «کشف القناع» از قاضی نورالله شوشتری و همچنین آثار حدیثی، فقهی، کلامی و تاریخی به زبان عربی دیدن کردند.
شایان ذکر است: هشتمین نمایشگاه کتاب کاظمین تا 27 مهرماه به مدت 10 روز در عتبه کاظمین دایر و میزبان علاقمندان و مخاطبان به کتاب و کتابخوانی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی