پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۹

بازدید سرپرست موسسه بقاع آستان قدس رضوی از مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید مدرس

سرپرست موسسه بقاع متبركه و اماكن مذهبی آستان قدس رضوی در سفر یک روزه به شهرستان کاشمر از مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) بازدید کرد.

به گزارش آستان نیوز، سید علی محمد سرسرابی سرپرست موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی طی سفر یک روزه به شهرستان کاشمر با همراهی جمعی از فعالان فرهنگی ضمن ادای احترام به گلزار شهدا و زیارت مرقد مطهر شهید آیت الله مدرس از مجموعه فرهنگی این زیارتگاه بازدید کرد.
بازدید از کتابخانه و موزه آثار و اسناد زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس، برگزاری نشست با کارکنان و بررسی فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی و تاسیسات این مجموعه از دیگر برنامه‌های سرپرست موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی در این سفر بود.
دکتر سرابی در این برنامه گفت: بازدید از موزه شهید مدرس و آثار به جامانده و دست نوشته‌های آن سلاله السادات که سراسر درس زندگی و بندگی و مجاهدت بود یک توفیق بود که در پرتو این حضور توانستم از بیانات و مکاتبات نورانی آن عالم ربانی پندهای بسیاری را بیاموزم.
حضورسرپرست مؤسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در مرکز آموزش علوم قرآن و پیش دبستانی مهدالرضا زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس دیگر برنامه این سفر بود. در این برنامه سرابی ضمن دیدار با مربیان و معلمان مراکز آموزشی در جریان فعالیت‌های انجام شده و روند آموزشی نونهالان و دانش آموزان قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی