پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۱۹

ویژه برنامه‌های هفته وحدت در زیارتگاه شهید مدرس اعلام شد

همزمان با فرا رسیدن ولادت پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد(ص) و هفته وحدت از سوی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

محمد یعقوبی مدیر زیارتگاه شهید مدرس در گفت وگو با آستان نیوز،  از تدارک ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در این زیارتگاه خبر داد و گفت: برپایی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام همراه با سخنرانی، مدیحه‌سرایی و اهدای جوایز فرهنگی یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این مجموعه است.
وی  تبیین سیره و روش زندگانی پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در طول هفته وحدت بعد از نماز مغرب و عشاء، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع آشنایی با شیوه‌های تفرقه‌افکنی بین مذاهب اسلامی و جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) ویژه نونهالان مهد الرضا زیارتگاه شهید مدرس را از دیگر برنامه‌های این زیارتگاه در هفته وحدت عنوان کرد.
یعقوبی ادامه دهد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری جشن قرآن دانش‌آموزان مدرسه پسرانه امام حسین(ع) کاشمر،  بازخوانی سیره زندگانی پیامبر اکرم(ص) در برخورد با خانواده و... بخش دیگری از برنامه‌های طراحی شده از سوی زیارتگاه شهید مدرس(ره) به‌ مناسبت هفته وحدت است.
مدیر زیارتگاه شهید مدرس(ره) غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان اجرای سخنرانی، مولودی خوانی و پذیرایی از شرکت کنندگان را از دیگر برنامه‌های این مجموعه برشمرد که در طول هفته وحدت در جوار بارگاه عالم ربانی شهید مدرس(ره) برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی