پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۰

برگزاری جشن قرآن دانش آموزان در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره)

در آستانه ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق، جشن قرآن ویژه دانش آموزان اول ابتدایی دبستان امام حسین(ع) در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با ایام ولادت پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و هفته وحدت مراسم جشن قرآن ویژه دانش آموزان پایه اول دبستان امام حسین علیه السلام همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) وابسته به سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی  برپا شد.
این برنامه به منظور آغاز آموزش قرآن به دانش آموزان و با رویکرد توجه به اهمیت خواندن، یادگیری و انس با قرآن، داشتن خاطره خوش و شيرين از اولين روز يادگيری قرآن کريم و ايجاد انگيزه لازم برای فراگيری این کتاب آسمانی در طول سال تحصيلی برنامه ریزی و اجرا شد. قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط دانش آموزان، زیات خاصه امام رضا(ع)، اجرای مسابقه قرآنی و سرود و اهدای جوایز به برگزیدگان، استفاده تمامی دانش آموزان از تاج مزین شده به نام مقدس قرآن، اهدای بسته‌های فرهنگی و کتاب قرآن به نونهالان دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی