پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۰

بازدید سرپرست موسسه بقاع متبرکه آستان قدس رضوی از مراکز قرآنی و فرهنگی میقات الرضا(ع)

سرپرست موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی طی سفر به شهرستان طبس از مجموعه‌های قرآنی، فرهنگی و علمی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بازدید کرد.

به گزارش آستان نیوز، علی محمد سرابی سرپرست موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در سفری یک روزه به شهرستان طبس ضمن تشرف به  بارگاه نورانی برادر گرامی حضرت امام رضا(ع) و زیارت این آستان مبارک با حضور در مزار مطهر شهدای آرمیده در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد. 
دکتر سرابی در این سفر با همراهی مهدی قاسم زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از مجموعه‌های فرهنگسرا، باغ رضوان، تصفیه خانه فاضلاب، هتل میقات طبس، تالار همایش‌ها و واحدهای اداری این آستان مقدس بازدید کرد.
برگزاری نشست سرپرست موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی با قائم مقام شورای عالی قرآن کشور و مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالان قرآنی طبس دیگر برنامه این سفر بود که با هدف افزایش سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی و شناسایی استعدادهای قرآنی شهرستان با محوریت آستان مبارک انجام شد.
سرابی در این نشست گفت:  وجود آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان طبس بزرگترین فرصت جهت افزایش کیفیت قاریان و مرتلین قرآن کریم در سطح کشوری است. وی افزود: باید فرصت ظهور و بروز نسل جوان و استعدادهای قرآنی در عرصه‌های مختلف با افزایش برنامه‌های قرآنی فراهم شود. 
همچنین نشست صمیمی سرپرست موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی با کارکنان آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) دیگر برنامه این سفر بود.
قاسم زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) نیز در ابتدای این نشست صمیمی به ارائه گزارش از فعالیت‌های شاخص آستان مبارک در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی، رفاهی، آموزشی، اقتصادی و کشاورزی پرداخت.
دیدار دکتر سرابی با حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس یکی دیگر از برنامه‌های این سفر بود که  در این دیدار سرابی از همکاری و همراهی‌های امام جمعه محترم با مجموعه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) تقدیر و تشکر کرد. همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی ضمن تبریک انتصاب به جا و شایسته دکتر سرابی، از آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع)  به عنوان قطب فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه یاد کرد.
سرپرست موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در مراکز آموزشی مهدالرضا و دبستان هوشمند شکوفه‌های رضوی وابسته به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با مربیان و معلمان این مراکز در جریان فعالیت‌های انجام شده و روند آموزشی نونهالان و دانش آموزان این مجموعه قرار گرفت. بازدید  از کتابخانه حضرت امام رضا(ع) روستای محمدآباد و دامداری صنعتی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و حضور در جمع حافظین دارالقرآن آستان مبارک دیگر برنامه‌های سرابی در این سفر بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی