پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۰

ارائه ۸۰۰ عنوان کتاب با موضوعات نبوی و رضوی در نمایشگاه‌های کتاب حرم مطهر  

 همزمان با هفته وحدت و فرارسیدن میلاد خاتم الانبیاء(ص)، سه نمایشگاه کتاب از سوی  به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی ) در صحن‌های حرم مطهر رضوی بر پا شد.

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی ) در گفت‌وگو با آستان‌نیوزگفت: در این نمایشگاه‌ها، کتاب‌هایی با محتوای سبک و سیره نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)،  امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع) در صحن‌های امام حسن مجتبی(ع)، ورودی صحن پیامبر اعظم(ص) به صحن کوثر و ورودی باب الجواد(ع) عرضه شده است.
حسین سعیدی تصریح کرد: این نمایشگاه‌های کتاب  که از دهه پایانی ماه صفر دایر شده تا پایان هفته وحدت به صورت شبانه‌روزی میزبان حضور شیفتگان و دلدادگان به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) است.
 وی با اشاره به اینکه در این دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب برای نخستین بار ۳۰ درصد تخفیف برای کتاب‌ها  در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: استقبال از این نمایشگاه خوب بوده است و توانستیم نبست  به دوره های پیشین  برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، استقبال بیشتر مخاطبان را شاهد باشیم.
 

ارائه ۸۰۰ عنوان کتاب با موضوعات نبوی و رضوی در نمایشگاه های کتاب حرم مطهر


مدیرعامل انتشارات به‌نشر ادامه داد: در این نمایشگاه های کتاب با همکاری ۳۰۰ ناشر فعال حوزه ادبیات پایداری وادبیات دینی و موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله بنیاد پژوهش های اسلامی  و دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ۸۰۰ عنوان کتاب پرفروش و آثار برگزیده به‌نشر و سایر ناشران با  موضوع زندگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و سبک و سیره رضوی در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.
سعیدی تصریح کرد: کتاب‌های «بوی سکه‌های نو» و «موقف» آثار زنده یاد سعید تشکری و مجموعه ۹ جلدی رمان «پیامبر» در صدر پرفروش آثار این نمایشگاه‌های کتاب قرار دارند. وی یادآورشد: کتاب «عنایات امام رضا(ع)»؛ مجموعه‌ای از روایات علمای دینی معاصر درباره کرامات امام هشتم شیعیان، «قصه‌های مامان جونی و زیارت»؛ داستان‌هایی درباره فلسفه و آداب زیارت، آشنایی با اماکن زیارتی برای کودکان، و رمان «من و آقای همسایه»؛ روایتی امروزی با محوریت مساله توسل و امام جواد(ع) برای نوجوانان از دیگر آثار  پرفروش این نمایشگاه‌های کتاب هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی