پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۱

دانش‌آموزان کم شنوای مشهدی مهمان حرم مطهر رضوی شدند

همزمان با هفته وحدت، دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی میزبان جمعی از دانش‌آموزان کم شنوای مشهدی در قالب جنگ قرآنی بود.

به گزارش آستان‌نیوز، همزمان با هفته وحدت و روز جهانی ناشنوایان جنگ قرآنی رضوی با همکاری مشترک واحد فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی و دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در محل دارالقرآن حرم مطهر برگزار شد.
حسن‌زاده، کارشناس دارالقرآن حرم مطهر رضوی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این جشن همه ساله همزمان با هفته وحدت با حضور فراگیران قرآنی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که امسال میزبان جمعی از ناشنوایان و والدین آن‌ها به صورت متفاوت بودیم.  
وی فرهنگ سازی و آموزش سبک و سیره رضوی به فراگیران قرآنی را از جمله اهداف این جشن برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری این مراسم‌ها مفاهیم و آموز‌ه‌های دینی را در قالب اجرای برنامه‌های شاد به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم.
حسن‌زاده تصریح کرد: در این مراسم بیش از ۲۰۰ نفر از دختران و پسران ناشنوای مشهدی ۷ تا ۱۰ سال حضور داشتند و از آموزش کارگاه‌های مختلف قصه‌گویی، کاردستی، جنگ قرآنی، بیان قصه‌های قرآنی، بازی و مسابقه بهره‌مند شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی