پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۱

بازسازی ساختمان شماره دو واحد برادران دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

ساختمان شماره دو واحد برادران دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) پس از 8 ماه بازسازي و بهسازي، با حضور دكتر عبدالحميد طالبي، رئيس سازمان علمي و فرهنگي آستان قدس رضوي و جمعی از مسئولان این سازمان به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش آستان نیوز، با توجه به قدمت و نياز ساختمان شماره دو واحد برادران به بازسازي و بهسازي، عمليات عمراني ساختمان از بهمن سال 1400 آغاز شد و در اوايل مهر ماه 1401 پايان يافت و اکنون در مراسمی با حضور اعضا شوراي علمي سازمان علمي و فرهنگي آستان قدس رضوي به بهره برداري رسيد.
در اين مراسم، دكتر مرتضي رجوعي، رئيس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) ضمن بيان سابقه ساختمان و مشكلات موجود در بخش‌هاي مختلف آن اظهار کرد: طي يك عمليات عمراني و تاسيساتي كامل و با صرف مبلغي بالغ بر 40 ميليارد ريال، به همت معاونت توسعه مديريت و پشتيباني مديريت امور عمومي و فني دانشگاه اقدامات بهسازی این ساختمان انجام شده است.
وی ادامه داد:  تراش ديواره، سقف‌ كلاس‌ها و راهروها و سنگ كاري و گچكاري كامل آنها، تعويض دكوراتيو سالن جلسات و اصلاح سقف، روشنايي، كفپوش‌ها، پرده‌ها، سيستم صوتي و تصويري و تعمير صندلي‌ها،  تعويض كفپوش‌هاي سالن و اتاق‌هاي طبقه سوم، تعويض و اصلاح كامل سيستم روشنايي از جمله این اقدامات است.
رجوعی همچنین مصرف SMD در تمام بخش‌ها، اصلاح سامانه‌هاي گرمايشي و سرمايشي و نصب تجهيزات جديد، حذف صندلي هاي ثابت از تمامي كلاس‌ها و تهيه و قرارگيري صندلي‌هاي تك نفره جديد، نصب سامانه اعلام حريق در تمامي اماكن ساختمان شماره دو و افزايش امكانات اطفای حريق (كپسول هاي آتش نشاني)، اصلاح زيرساخت‌هاي شبكه و ديتا و تهيه و نصب چندين ديتاپرژكتور پيشرفته جديد، تهيه و نصب ميز استاد در تمامي كلاس‌ها با طرح جديد، تعويض كامل زيرساخت‌هاي تاسيساتي شامل لوله‌هاي آب و فاضلاب، سيم كشي برق، شبكه ديتا و شبكه مخابراتي، بازسازی سرويس هاي بهداشتي و اصلاح سيستم دفع فاضلاب و ... را از دیگر اقدامات بهسازی ساختمان شماره دو این دانشگاه برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات در این خصوص می‌توان به تعويض كامل پله‌ها و سنگ كاري و نصب پله هاي جديد با رعايت اصول ايمني،دنقاشي كامل ساختمان، نصب نسل جديد دوربين اشاره کرد.
دكتر  عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی  نیز در این مراسم ضمن تقدير و تشكر از مجموعه اقدامات انجام شده، ابراز اميدواري کرد بهسازي این ساختمان موجب بهبود كارايي آن و روحيه مضاعف استادان و دانشجويان و نيز بهره برداري بهينه از آن شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی