پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور عاشقان امام عصر(عج)؛
۱۴۰۱-۰۷-۱۵

جشن بزرگ آغاز ولایت حضرت مهدی(عج) در پلدختر برگزار شد

همزمان با سالروز آغاز ولایت و امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، جشن بیعت با حضور خادمیاران رضوی و اقشار مختلف مردم در شهرستان پلدختر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، همزمان با نهم ربیع‌الاول، جشن بزرگ آغاز امامت و ولایت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امام عصر(عج)، با حضور بانوان، خادمیاران و یاوران رضوی در حسینیه عاشقان ثارالله مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان پلدختر برگزار شد و محبان و عاشقان آن حضرت این روز بزرگ را گرامی داشتند.

این مراسم با قرائت قرآن، دعای فرج، دعای توسل، مولودی خوانی و همراه با کشیدن نقاشی توسط کودکان و برنامه‌های متنوعی همراه بود. همچنین در این مراسم، مسابقه ای با عنوان " منتظران ظهور " برای شرکت کنندگان برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی پلدختر در حاشیه این آئین به خبرنگار آستان نیوز گفت: نهم ربیع‌الاول به‌ عنوان سرآغاز امامت و ولایت امام عصر(عج)، بهترین فرصت برای تجدید عهد و بیعت با آن حضرت است امروز بیش از هر زمان دیگر منتظر ظهور قائم آل محمد حضرت مهدی(عج) هستیم.

زینی‌ وند با اشاره به فراهم کردن زمینه برای ظهور امام زمان(عج)، افزود: امام زمان(عج) از ما انتظار دارند که احساس مسئولیت کنیم و میزان درک و آگاهی و بصیرت را در جامعه افزایش دهیم و نسبت به جامعه بی‌ تفاوت نباشیم.

وی تصریح کرد: ما خادمین امام رضا(ع) عهد بستیم که در عرصه ولایت پذیری مقام معظم رهبری، پای نظام جمهوری اسلامی که با خون شهدا آبیاری شده بمانیم تا ان‌شاءالله این پرچم  به دست مهدی موعود ارواحنا فدا برسد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی