پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۰

برگزاری چهارشنبه های امام رضایی در ممقان

در چهارشنبه های امام رضایی، در گوشه‌ای از ایران، در نقطه‌ای از آذربایجان شرقی، در شهری از شهرستان آذرشهر، شهر دارالمتقین ممقان، دل های عاشقان هوای مشهد داشت.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، وحیده تقی نژاد مسئول کانون مرکزی اموربانوان وخانواده خدمت رضوی شهر ممقان از شهرستان آذرشهر گفت: چه دور باشیم و چه نزدیک، چهارشنبه دلمانهمانند کبوترهای بارگاه منور رضوی پر می‌کشد برای پابوسی بارگاه رضوی. هر چهار شنبه در خیال خود در کنار پنجره فولاد امام رضا(ع) عقده دل می گشاییم و فارغ از زمین و زمان غرق در مهر و عاطفه رضوی می شویم.

وی اضافه کرد: مراسم چهارشنبه های امام رضایی این هفته کانون خدمت رضوی ممقان با حضور بانوان  خادمیار و یاور رضوی بانوان منطقه در مسجدام الکلثوم ممقان برگزار شد. 

وی افزود: این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و بعد از هم خوانی صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام در جمع بانوان، در فضايی معنوی و آکنده از عطر و بوی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام، زیارت عاشورا، حدیث کسا، زیارت آل یاسین و زیارت امین الله با آه و سوز ناشی از فراق حرم یار قرائت شد و در اثنای زیارت امین الله ذاکر اهل بیت به روضه خوانی و عزاداری پرداخت و جمع بانوان هم نوا با او برای عزت و افتخار اسلام و مسلمین دعا کردند. 

تقی نژاد افزود: در حاشیه مراسم توسط خادمیار سلامت کنترل فشارخون حضار انجام گرفت و نونهالان عزیز با خواندن سوره های کوچک مورد تشویق قرار گرفتند و در انتهای مراسم با ویفر، شکلات، چای، و کاچی از عزاداران پذیرایی به عمل آمد.  مسئول کانون ممقان اضافه کرد: در تلاش هستیم با به کار گیری خادمیاران و یاوران رضوی منطقه، با اجرای چهارشنبه های امام رضایی در نقاط مختلف شهر، "نوای رضا رضا جانم رضا" را در تمامی نقاط شهر طنین انداز کرده و مهر امام رضایی را بین آحاد مردم گسترش دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی