پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۰

اجرای نوین چهارشنبه هاى امام رضایی توسط كانون الزهرا تبريز

چهارشنبه های امام رضایی با طرحی نو براى اولين بار در تبریز در هنرستان كار و دانش فارابى با حضور مسئولين و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، آقازاده مسئول روابط عمومی کانون الزهراء منطقه آخونی تبریز گفت: مراسم در ابتدا با تلاوت آياتى از كلام الله مجيد توسط حسينى خادميار كانون الزهرا، شروع  سپس خادمیار فرشباف به حضار و مسئولين  معاون پرورشى ناحيه دو تبريز و فرمانده بسيج دانش آموزى ناحيه خوشامد گويى عرض نمود و در ادامه صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط دانش آموزان هم آوايى شد و بعد از پخش قطعه شعرى در مدح امام رئوف، نماهنگ نقاره زنى و آواى اذان حرم رضوى طنين انداز شد.

آقازاده افزود: در ادامه مراسم جديدى معاون پرورشى ناحيه دو تبریز ضمن خوشامدگويى و تبريك هفته وحدت، نكاتى در زمينه تلاش براى ارتقا روحى و دستيابى به اهداف متعالى بيان كرد و گفت: رشد معنوي فرد بيشتر از رشد جسمى حائز اهميت است، هر انسانى بايد الگوهاى متعالى داشته باشد تا بتواند رشد كند و به اهداف متعالى دست يابد. الگوهايى همچون پيامبر اكرم(ص) و حضرت زهرا(س) كه بهترين الگوی بشريت هستند. شهدا نيز با الگوگيرى از ائمه معصومين به هدف والاى خود كه شهادت بود دست يافتند و به درجه اعلی الله پيوستند.

آقازاده اضافه کرد: سيدى مداح اهل بيت نیز به مناسبت ولادت پيامبر اكرم(ص) و حضرت امام صادق(ع) با استقبال و همكارى نوجوانان مولودى هاى شورانگيزى اجرا كرد و در ادامه آيين پرچم گردانى توسط خادمياران كانون رضوى برگزار شد و در لحظات انتهایی مراسم ملكى مسئول كانون الزهرا خطاب به حضار گفت: امروز به لطف نام مبارك آقا امام رضا دور يكديگر جمع شديم و به بركت همين لطف كانون رضوى الزهرا در نظر دارد از شما دانش آموزان عاشق و دلداده رضوى در هر زمينه اى كه علاقه مند به فعاليت باشيد به کار گیری نماید، و خادمياران و ياوران كانون نيز آمادگى لازم را دارند تا در هر زمينه اى نياز به يارى داشتيد، حتى در زمينه هاى علمى و معرفتى و... در خدمت شما عزيزان باشند. در اين راستا كانالى در پيامرسان ايتا ايجاد كرديم كه راه ارتباطى بين كانون الزهرا و شما ياوران نوجوان رضوى باشد.

مسئول روابط عمومی در آخر گفت: نهایتا مراسم با سر دادن اشعاری در مدح آقا امام زمان(عج) و با نواهاى العجل حاضرين و زمزمه همگانى دعاى فرج پايان يافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی