پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۳

استقبال گسترده بازدیدکنندگان از غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب کاظمین

غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در هشتمین نمایشگاه کتاب کاظمین در کشور عراق با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شده است.

مرتضی انفرادی، مسئول غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، ضمن اعلام این خبر گفت: امسال بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز در کنار سایر اعتاب مقدسه جهان اسلام با عرضه بیش از 300 عنوان کتاب در 3 هزار جلد اثر به زبان عربی در این نمایشگاه حضور فعالی داشته است.
 در این نمایشگاه تازه‌های نشر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به زبان عربی، اعم از جلدهای تازه انتشار یافته کتاب ارزشمند، «المعجم فی فقه لغه القرآن و سر بلاغه»، کتاب های «تفسیر البنایی»، «نصوص فی علوم القرآن»، «کشف القناع» از قاضی نورالله شوشتری و... در این نمایشگاه معرفی و عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از رویدادهای این نمایشگاه، بازدید شخصیت‌های مختلف از غرفه آستان قدس رضوی است. در همین راستا، شیخ عماد الکاظمی، رئیس مرکز کاظمیه احیاء تراث در آستان مقدس کاظمین، ضمن بازدید از غرفه بنیاد از پژوهش‌های عمیق آستان قدس رضوی در زمینه‌های علوم اسلامی و به ویژه احیاء تراث قدردانی کرد. 
انفرادی در ادامه به بازدید شیخ جعفر الخفاجی، امام جماعت حرم کاظمین از غرفه بنیاد و ابراز خرسندی از تلاش‌های عمیق آستان قدس رضوی در مسائل علمی و پژوهش های دینی اشاره کرد. وی خاطر نشان کرد: دکتر محمد الوحید استاد تاریخ دانشگاه بغداد نیز ضمن حضور در غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی از تحقیقات انجام شده در حوزه تاریخ همچون کتاب های «الشیعه فی ایران» و نیز«تاریخ الخلفا» در این مرکز تقدیر و تشکر کرد.
انفرادی همچنین تصریح کرد: مسئولان عتبه علویه نیز از غرفه محصولات بنیاد دیدن کردند و برای شرکت در دهمین نمایشگاه عتبه علویه از آستان قدس رضوی دعوت رسمی به عمل آوردند.
شایان ذکر است: هشتمین نمایشگاه کتاب کاظمین از تاریخ 17 تا 27 مهرماه به مدت 10 روز در عتبه کاظمین دایر و میزبان علاقمندان و مخاطبان به کتاب و کتابخوانی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مسئولیت پذیری و فداکاری جامعه پزشکی در ایام کرونا باید ثبت و ترویج شود
تولیت آستان قدس رضوی جلوه‌های مسئولیت پذیری، ایثار و فداکاری ‌جامعه پزشکی کشورمان در ایام همه گیری کرونا را یک سرمایه…

تلویزیون اینترنتی