پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛
۱۴۰۱-۰۷-۲۱

شکل‌گیری عزم ملی برای خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عزم ملی برای خدمت رسانی مناسب به زائران دهه آخر ماه صفر ایجاد شد، گفت: از ابتدای کار ظرفیت شورای ملی زیارت در دستور کار قرار گرفت و رئیس جمهور و اعضای مختلف هیات دولت پای کار بودند.

به گزارش آستان نیوز، یعقوبعلی نظری پنجشنبه شب در آیین تجلیل از خدمتگزاران دهه آخر ماه صفر افزود: با هدایت‌ها و حمایت‌های شخصیت‌های معنوی در استان عزم و اراده بر این است که زمینه‌های بهره‌مندی و بهره‌گیری از منبع پرفیض امام رضا(ع) به بهترین وجه از نظر عمق زیارت و گستره موضوعی و کمی برای همه مردم محقق شود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: برای گسترش موضوع زیارت و خدمت رسانی مناسب به زائران دهه آخر ماه صفر عزم ملی و استانی و حضور گسترده مردمی لازم بود که محقق شد.

وی ادامه داد:در سطح استانی نیز مدیران دستگاه‌های مختلف و تشکل‌های مردمی نیز حضور پیدا کردند. تعداد زیادی از شهروندان نیز برای اسکان دادن به زائران ثبت نام کردند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: امیدواریم با توجه به تجربیات و نگاه ملی و بخش‌های حاکمیتی استانی و محوریت آستان قدس رضوی به سمت تحقق اهداف عالی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه برخی زیرساخت های موجود ضعیف است، افزود: امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم زیرساخت ها را تقویت کنیم.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود از رئیس جمهور، معاون اول، وزیر کشور، وزیر بهداشت، معاون اجرایی رییس جمهور، مسئولان هلال احمر و وزارت راه و همچنین استاندارانی که در تامین امکانات برای دهه آخر صفر همکاری کردند و یا با حضور در مشهد از نزدیک پیگیر حل مسائل بودند تشکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی