پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۳

 کرسی‌های ملی تلاوت رضوی ویژه هفته وحدت در سطح کشور برگزار شد

 مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برپایی کرسی‌های ملی تلاوت رضوی همزمان با هفته وحدت در استان‌های مختلف خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: همزمان با هفته وحدت و میلاد خجسته حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق(ع) به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، کرسی‌های ملی تلاوت رضوی با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی در شهرهای مختلف برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم‌ها روح الله لسان طوسی، پنجه، سعید قره داشی، کبیر قلندرزاده و حمید شاکرنژاد از قاریان و حافظان برجسته آستان قدس رضوی به تلاوت آیات دلنشین قرآن پرداختند.
حجت الاسلام میریان تصریح کرد: این محافل قرآنی در طول هفته وحدت میزبان حضور خادمیار رضوی و جمعی از قرآن دوستان در  مراکز و مجموعه‌های دینی و مساجد شهر‌های درگز، تایباد، گنبد، آق قلا و مشهد بود. 
وی اضافه کرد: مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف، کرسی‌های ملی تلاوت رضوی را با هدف تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی با محوریت حضرت رضا(ع) و پیوند معنوی با سایر استان‌ها در سراسر کشور، تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص تشکیل این محافل برای استماع قرآن، تشویق علاقه‌مندان به انس با قرآن به ویژه جامعه نوجوانان و جوانان در مراکز و مجموعه‌های دینی و فرهنگی سطح کشور برگزار می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی