پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۱

تجلی مهر رضوی در چهارشنبه دبیرستان شهرستان بابل

خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل در آستانه میلاد پر خیر و برکت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به مناسبت هفته وحدت و چهارشنبه امام رضایی، به یکی از دبیرستان های این شهرستان رفته و عطر کرامت رضوی را با بوی مهر پیوند زدند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران اعضای کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل با حضور اسدی رییس  اداره آموزش و پروش  شهرستان بابل و خدادادی مسئول کانون بانوان در آستانه میلاد  نبی اکرم و موسس مذهب جعفری و در راستای برپایی مراسم چهارشنبه امام رضایی در مدارس شهرستان بابل، جهت تبریک این ایام و به منظور ترویج سیره رضوی برای جوانان و نوجوانان به دبیرستان اسوه این شهرستان رفتند.
 این مراسم  با تلاوت قرآن و اجرای صلوات خاصه با نوای گرم خادم الرضا اصفهانی و اجرای مولودی خوانی برای دانش آموزان آغاز گردید.
اسدی ضمن قدردانی از مسئول کانون جوانان و نوجوانان از پیشنهاد اجرای برنامه امام رضایی بیان داشت با ارسال بخشنامه به تمام مدارس شهرستان بابل و درخواست همکاری با این کانون، کلیه مدارس آماده هرگونه همکاری در اجرای هر چه باشکوه تر این برنامه در سطح مدارس شهرستان بابل هستند.
در ادامه رحمانی آملی مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل در یک گفتگوی صمیمانه با دانش آموزان مدرسه، پس از گزارش مجموعه فعالیت های عقیدتی و فرهنگی کانون برای نوجوانان و جوانان براساس سیره امام رضا(ع)، دانش آموزان را به همکاری و حضور در برپایی مراسم امام رضایی در کانون تشویق نمود.
در ادامه مراسم فرحی مدیر دبیرستان اسوه ضمن عرض خوش آمد گویی به مهمانان و خادمان امام هشتم قول مساعدت و همکاری در برپایی این گونه مراسم امام رضایی را در مدرسه داد و میزبانی از خادمان امام رضا(ع) را افتخاری بزرگ دانست.
در پایان مراسم صبحگاهی مسئول کانون، بسته های فرهنگی متبرک امام رضایی شامل کارت صلوات خاصه امام هشتم و نبات و نمک متبرک حرم رضوی را به مدیر این مجموعه تقدیم کرده و همچنین تعدادی نبات متبرک حرم  رضوی را که برای کادر دفتری در نظر گرفته بودند به مدیر مدرسه دادند تا تقدیم کادر این مدرسه گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی