پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۳

برگزاری جنگ قرآنی ویژه دانش‌آموزان روشندل مشهدی در حرم رضوی

در شب ولادت با سعادت حضرت محمدمصطفی(ص)، دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی میزبان جمعی از دانش‌آموزان روشندل و کم بینای مشهدی در قالب جنگ قرآنی بود.

به گزارش آستان‌نیوز، به مناسبت فرارسیدن شب ولادت با سعادت حضرت محمدمصطفی(ص) و مصادف با روز جهانی نابینایان، جنگ قرآنی رضوی با همکاری مشترک واحد فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی و دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در محل دارالقرآن حرم مطهر برگزار شد.
در این مراسم ۱۵۰ تن از دانش‌آموزان نابینا و کم بینای مشهدی  ۷ تا ۱۷ ساله به همراه والدین آن‌ها حضور داشتند و دو کارشناس و مجری کودک آستان قدس رضوی در قالب قصه و نمایش برخی از مفاهیم قرآنی و آموزه‌های نبوی را به دانش‌آموزان روشندل و کم بینای مشهدی آموزش دادند.   
برگزاری کارگاه‌های مختلف قصه‌گویی، کاردستی، بیان قصه‌های قرآنی، مدیحه‌سرایی، بازی و مسابقه ، قرائت قرآن و دکلمه توسط دانش آموزان کم بینا از جمله برنامه‌های اجرا شده این جنگ قرآنی بود و در پایان هدایایی به رسم یادبود به دانش‌آموزان تقدیم شد.
این مراسم با هدف جذب كودكان و نوجوانان به برنامه‌های قرآنی و علاقه‌مند كردن کودکان و نوجوانان زائر و مجاور به يادگيری قرآن از سوی اداره دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف و در طول سال در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی