پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۲

تجلیل خادمیاران عنبرآباد از حافظان امنیت

همزمان با هفته نیروی انتظامی خادمیاران رضوی عنبرآباد حامل پرچم متبرک رضوی با حضور در فرماندهی انتظامی از تلاش ها و مجاهدت های حافظان امنیت قدردانی کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت نوزایی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: پرسنل مومن و انقلابی نیروی انتظامی تحت امر ولی فقیه با تلاش های مجدانه خود امنیت کشور را تضمین می کنند و همه ملت ایران امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روانی را مدیون شما هستند.

نوزایی ادامه داد: نظم و امنیت امروزمان در جامعه به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند است که همواره با تدبیر و اقتدار وظایف خود را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی به عنوان یک دژ مستحکم و نیروی امنیت آفرین و مایه آرامش شهروندان و مایه اتکا و پناهگاه مردم شده است.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد ضمن قدردانی از تلاش های پرسنل نیروی انتظامی ابراز داشت :همه شما مایه افتخار و عزت و سربلندی ایران اسلامی هستید.

گفتنی است در پایان این دیدار نمک و‌ نبات تبرکی به پرسنل فرماندهی انتظامی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی