پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۲

خادمیاران رضوی راور از کمپ های ترک اعتیاد بازدید کردند

به مناسبت هفته فراجا خادمیاران رضوی شهرستان راور با همراهی فرمانده انتظامی این شهرستان از مراکز ترک اعتیاد بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حسین نخعی راد، مسئول کانون های خدمت رضوی راور در حاشیه این دیدار ابراز کرد: وابستگی و مصرف مواد مخدر از مشکلات عمده در سطح همه کشورها به خصوص کشور ما است که از یک سو سلامت جامعه را تهدید کرده و از سوی دیگر زمینه انجام جرائم بیشتر در مصرف کنندگان ایجاد می شود.

نخعی راد ادامه داد: حمایت جامعه و خانواده از افرادی که مصرف مواد مخدر را ترک می کنند لازم است و مسئولین باید زمینه اشتغال و توانمندسازی این افراد را فراهم کنند.

وی تاکید داشت: در حوزه خدمت رسانی به محرومین و اقشار مختلف جامعه، زمینه خدمت فرقی نمی کند، خادمیاران رضوی به برکت نام امام رئوف در همه عرصه ها آماده خدمت رسانی هستند.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان راور افزود: با تمسک به سیره اهل بیت(ع) در دستگیری از افراد درمانده، با همکاری فرماندهی انتظامی و با استفاده از ظرفیت شورای تامین، به زودی زمینه اشتغال معتادان بهبود یافته فراهم خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی