پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی
۱۴۰۱-۰۷-۲۲

محفل قرآنی با حضور قاریان اهل تسنن و تشیع برگزار شد

به همت خادمیاران رضوی به مناسبت گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان اهل تسنن و تشیع در شهرستان ریگان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام حبیب رضازاده، امام جمعه ریگان اظهار کرد: قرآن اصل و اساس وحدت بین امت اسلام است اگر مسلمانان به دو ثقل، که همانا کتاب الله و عترت رسول خدا(ص) است عمل کنند و باور داشته باشند هیچگاه دچار تفرقه نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه با تمسک جستن به آیات قرآن، وحدت و همدلی در بین برادران اهل تسنن و تشیع استحکام می یابد، ابراز داشت: همه ما باید در زندگی شخصی و اجتماعی از آیات قرآن کمک بگیریم، زیرا قرآن بهترین ضامن بشریت است.

رضازاده بیان کرد: قرآن صراط مستقیم و و تضمین کننده هدایت بشر است و تکامل انسان بدون ورود قرآن به زندگی معنا پیدا نمی کند.

ایشان یادآور شد: از نور آیات الهی باید بهره گرفت که شفادهنده قلب انسان است و قرآن را باید زیبا تلاوت کرد و بهترین قصه های عبرت آموز برای زندگی در قرآن است.

امام جمعه ریگان خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن مایه وحدت امت اسلامی و خروج از ظلمات است. لذا دشمنان این مهم را دانسته و همواره بر تفرقه افکنی آن هم به نام اسلام اقدام می کنند که باید هوشیار بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی