پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۳

برپایی ایستگاه چایخانه حضرت امام رضا(ع) در بناب

ایستگاه صلواتی و چایخانه حضرت امام رضا(ع) در شب و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با همت خادمیاران کانون بناب برپا گردید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، محمد قلی سلطانی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بناب گفت: خادمیاران و یاوران رضوی برای عرض ادب به پیشگاه پیامبر مهربانی ها و امام مهر و پاکی ها دست به دست هم دادند و در ایام عید ولادت ایستگاه صلواتی و چایخانه حضرتی بر پا کردند.

وی افزود: کار این چایخانه با توزیع چای و دمنوش گیاهی از نماز ظهر شروع شد و تا نماز مغرب شب عید ادامه داشت و همچنین طی روز عید نیز به فعالیت خود ادامه داد و تعداد ۶ خادمیار و ۱۲ یاور رضوی به صورت شیفتی در امر تهیه و توزیع چای و دمنوش کمک می کردند.

سلطانی با بیان اینکه هزینه چای و قند چایخانه حضرتی به مبلغ قریب به ده میلیون ریال توسط یک خیر تامین شده بود افزود: همچنین چایخانه حضرتی در سه روز آخر ماه صفر از شب رحلت پیامبر(ص) تا شام شهادت امام رضا(ع) اقدام به توزیع چای، شربت و خرما کرده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی