پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۳

تشکيل جلسه هم افزایی شورای معاونين آذربایجان شرقی

جلسه‌ شورای معاونين دبیرخانه استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی وضعیت موجود و هم افزایی برای رسیدن به اهداف برنامه تشکیل گردید.

به گزارش‌ آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جلسه شوراي برنامه ریزی و شورای معاونين دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان درمحل دفتر نمایندگی آستان قدس با حضور اعضای آن تشکیل گردید.

جلسه‌ با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس هدف از این جلسه ارائه راهکارهای تازه برای فعال‌تر کردن کانون‌ها تخصصی، عمومی و محله ای اعلام شد.

محمد فتاحی مسئول امور شهرستان ها گزارشی در خصوص برنامه دوره ای بازدید از شهرستان ها به جلسه ارائه داد و درخواست نمود مسئولین استانی ارتباط بیشتری با شهرستان ها داشته باشند تا از نزدیک بتوانند انتظارات شهرستان را برآورده کرده در روند کارها تسریع ایجاد شود.

حمید باقرپور معاون خدمت رضوی با بیان اینکه بعضی مسئولین شهرستان آشنایی کامل به وظایف تشکیلاتی ندارند و از طرفی در محل مشخصی مستقر نیستند گفت: باید مسئولین شهرستان ارتباط بیشتری با استان داشته باشند و بانک اطلاعاتی خادمیار و یاور رضوی خود را کامل نمایند تا با همکاری و هم افزایی، برنامه .به موقع تحقق یابد.

اسدالله فتحی معاون خادمیاری با ذکر اینکه بعضی از خادمیاران با اینکه در سامانه ثبت نام کرده اند ولی به جهت عدم آشنایی با وظایف خود و عدم ثبت فعالیت غیر فعال شده اند گفت: نقش آموزش در تثبیت خادمیاری خیلی مهم است و لازم است یاوران رضوی قبل از ورود به تشکیلات آموزش های کافی و لازم را بگذرانند.

در ادامه عبدالله احمدی معاون پایش و نظارت، میرحجت حسینی مسئول روابط عمومی، حامد یوسف پور مسئول امور مالی و دبیرخانه به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند. در آخر جلسه شاکری دبیر کانون های خدمت رضوی استان با بیان اینکه برنامه های جدید با راه حل های گذشته قابل حل نیست و باید برای اجرای برنامه های نو اقدام متمایزی داشته باشیم مصوبات جلسه را بدین ترتیب جمع بندی کرد که عبارتند از: تعریف و تبیین نقش صف و ستاد، اصلاح یا تثبیت ساختار موجود کانون ها، ابلاغ برنامه ها به نیروهای صف و ارائه آموزش های لازم از طرف ستاد، برنامه ریزی برای هدایت، پیگیری و نظارت برنامه ها، طرح ریزی تقویم کاری سالیانه، تکمیل بانک اطلاعاتی خادم، مخدوم و خیّرین در ستاد و صف، تشکیل کمیته راستی آزمایی اجرای فعالیت ها و راه اندازی کمیته مناسبت‌ها و مراسم در استان و شهرستان ها.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی