پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۳

برگزاری جشن مولود فخر کائنات در روستای هریس شبستر

در خجسته زاد روز با سعادت فخر کائنات، رسول رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکشان امام جعفر صادق(علیه‌‎‌السلام) بانوان رضوی شبستری اقدام به برگزاری مراسم جشن نمودند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، در این روز فرخنده ،کانون محله ای خدمت رضوی عقیله خدرالرساله روستای هریس شبستر با همکاری بانوان بسیجی پایگاه مقاومت در مسجد جامع این روستا مراسم جشن و شادی ترتیب دادند.

طاهره استاد خواجه مسئول روابط عمومی کانون شبستر گفت: این مراسم باشکوه با مدیریت رباب حاج عباسی مسئول کانون روستای هریس و خادمیاران کانون در بعدازظهر روز عید با حضور جمع کثیری از بانوان یاور رضوی و بسیجیان، علی الخصوص بانوان محمدی برگزار گردید.

وی اضافه کرد: این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید شروع شد و با همخوانی جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) مزین شد و در ادامه حاج عباسی به ایراد سخن در باب اخلاق حسنه، رفتار و کردار پیامبر اسلام  پرداخت و بعد از سخنرانی  مداح این مراسم الله قلی پور به مولودی خوانی در مدح رحمه للعالمین(ص) و فرزند عزیزشان حضرت امام  جعفر صادق(ع) پرداخت که با همراهی حاضران هزاران صلوات تقدیم روح منور فخر عالم خلقت گردید.

مسئول روابط عمومی افزود: مهمانان  و حاضران در  این جشن  با شکلات، شیرینی، چای، شربت پذیرایی شدند و هزینه برگزاری مراسم  مبلغی بالغ بر چهارمیلیون ریال گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی