پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۱

اردوی زیارتی خادمیاران کانون شهر وایقان شبستر

در آستانه مولود ختم رسل، خاتم النبیین، حضرت محمد مصطفی( ص) خادمیاران کانون شهر وایقان شبستر اردوی زیارتی برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، آرزو ستاری مسئول  کانون محله ای حضرت رقیه( س) شهر وایقان گفت: مسئولین کانون در آستانه هفدهم ریبع الاول برای حدود 45 نفر از خادمیاران کانون اردوی تفریحی زیارتی ترتیب دادند.

وی افزود: این اردو با حضور خادمیاران در امامزداه سید محمد ابراهیم کججانی، از نوادگان حضرت امام زین العابدین(ع) در قرن هفتم هجری، در روستای کریجان، در جنوب غربی شهر تبریز آغاز شد و شرکت کنندگان ضمن زیارت آستان آن بزرگوار نماز ظهر و عشا را در این امام زاده اقامه نمودند و از بیانات سخنران مراسم امامزاده بهره مند شدند.

ستاری اضافه کرد: در ادامه خادمیاران با گذر از طبیعت زیبای این روستا به شهر سردرود در اطراف تبریز جهت زیارت بقعه جناب قیس از اصحاب محمدبن عبدالله(ص) در کنار مسجد امام زادگان عزیمت کردند و در این بقعه بعد از زیارت سفره پذیرایی از عزیزان پهن گردید.

وی در آخر افزود: خادمیاران در بازگشت به زیارت امامزاده ابراهیم خلیل، از عارفان قرن پنجم معروف به باله خلیل، در شهر صوفیان از بخش های شهرستان شبستر نائل گردیدند و خادمیاران و یاوران رضوی با سالاد الویه، کیک و چای مورد پذیرایی قرار گرفتند.

به گفته ستاری هزینه ایاب و ذهاب و همچنین تدارکات این اردوی زیارتی تفریحی مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیون ریال بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی