پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۷

کسب ۱۳ تقدیرنامه در ششمین دوره ملی تعالی و پیشرفت توسط آستان قدس رضوی 

همایش پایانی معرفی برگزیدگان ششمین دوره ملی تعالی و پیشرفت امروز برگزار شد و شرکت‌ها و موسسات زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی توانستند ۱۳ تقدیرنامه را از آن خود کنند.

به گزارش آستان نیوز، در این رویداد که از سوی مرکز ملی تعالی و پیشرفت برگزار شده، شرکت‌ها و موسسات برتر در ارتقاء بهره‌وری که محور سوم سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، معرفی شده‌اند.
 

حضور آستان قدس رضوی با ۲۴ شرکت
آستان قدس رضوی از سال ۱۳۹۷ با ۱۹ شرکت و موسسه خود در این رویداد شرکت کرد و به تدریج شرکت‌ها و موسسات بیشتری را وارد فرایند ارزیابی کرد، به طوری که در ارزیابی سال ۱۴۰۰ که مراسم آن به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر برگزار شده است، تعداد ۲۴ شرکت و موسسه حضور داشتند. 
بدین ترتیب از مجموع ۲۴ شرکت و موسسه زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات حاضر در فرآیند ارزیابی، شرکت صنایع غذایی رضوی تقدیرنامه ۵ ستاره و همچنین شرکت‌های داروسازی ثامن، یاراطب ثامن، سامان داروی هشتم، خمیرمایه رضوی، قند تربت حیدریه و قند چناران، تقدیرنامه ۳ ستاره را دریافت کرده‌اند.
سید مهدی طالبیان معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی درباره سایر شرکت‌هایی که موفق به کسب جایزه تعالی شدند، گفت: شرکت‌های آرد قدس رضوی، خدمات دارویی رضوی و موسسه عمران و توسعه رضوی نیز تقدیرنامه دو ستاره را کسب کردند.
او ادامه داد: شرکت‌های داروسازی شیراز سرم، کشاورزی رضوی، دامپروری و صنایع لبنی رضوی، آب و خاک رضوی، بتن و ماشین قدس رضوی و نخریسی و نساجی خسروی خراسان و همچنین موسسه بذر و نهال رضوی، موفق به کسب تقدیرنامه یک ستاره از ششمین دوره تعالی و پیشرفت شدند.
معاون امور شرکت‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات شناسایی نقاط قابل بهبود ناشی از ارزیابی دوره گذشته و خود ارزیابی انجام شده را از جمله دلایل کسب این موفقیت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: علاوه‌براین برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقاء فرآیندها از طریق اجرای پروژه‌های بهبود نقش مهمی و تعهد مدیران و کارکنان پیاده‌سازی و توسعه فرهنگ تعالی در تحقق این مهم داشته است.


پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی
طالبیان درباره نحوه ارزیابی شرکت‌ها در این رویداد تصریح کرد: انتخاب شرکت‌ها با توجه به امتیاز کسب شده در فرآیند ارزیابی مبتنی بر الگوی تعالی و پیشرفت و درصد موفقیت در پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
او ادامه داد: شرکت‌ها و موسسات توسط تیم‌های ارزیابی مرکز ملی تعالی و پیشرفت، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و براساس امتیاز کسب شده که عددی بین صفر تا هزار است در یکی از سطوح تعالی طبقه‌بندی می‌شوند. 
طالبیان، تندیسهای زرین، سیمین و بلورین را بالاترین سطح تعالی و پیشرفت عنوان کرد و افزود: تقدیرنامه پنج ستاره تا یک ستاره و تعهد به تعالی، سطوح بعدی را شامل می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی