پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۸

معرفی توانمندی‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش

با هدف معرفی زیرساخت‌ها و توانمندی‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، این موسسه در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که در کیش برگزار می‌شود، شرکت کرده است.

محمدرضا برهمند رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: در این نمایشگاه که از ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود، تعامل و ایجاد ارتباطی پویا و موثر با سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی سرخس است.
 

انعقاد تفاهم‌نامه با موسسات مالی برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال
او ارتباط با موسسات و نهادهای مالی با رویکرد انعقاد تفاهم‌نامه‌های فی مابین با رویکرد رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال را از جمله برنامه‌های منطقه در نمایشگاه کیش عنوان کرد.
رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: همچنین با هدف بروزرسانی اطلاعات و انعقاد قراردادهای پشتیبانی و حمایتی با سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا در این منطقه، با شرکت‌های بیمه‌ای رایزنی خواهیم کرد. 
 

معرفی توانمندی‌های منطقه به تجار و سرمایه‌گذاران
او درباره اهمیت حضور منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در کیش اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و موقعیت جغرافیایی خاص منطقه، حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست باعث معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌های آن به تجار، سرمایه‌گذاران و موسسات خدماتی و بازرگانی  می‌شود.
 

منطقه ویژه اقتصادی سرخس، قطب صادرات شرق کشور
در آئین افتتاح این نمایشگاه، نصرالله ابراهیمی سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از غرفه منطقه ویژه اقتصادی سرخس دیدن کرد.
او گفت: منطقه ویژه اقتصادی سرخس می‌تواند در احیاء و راه‌اندازی گذرگاه شمال به جنوب کشور نقش اساسی ایفا کند. 
ابراهیمی، سرخس را دروازه ورود به آسیای میانه دانست و اظهار کرد: با راه‌اندازی گذرگاه شمال به جنوب، این منطقه به عنوان بزرگ‌ترین قطب  صادرات شرق کشور، می‌تواند زمینه ایجاد جهش اقتصادی در شرق کشور را فراهم کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی