پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت فرا رسیدن ۲۳ ماه ربیع الاول،
۱۴۰۱-۰۷-۲۹

ویژه برنامه سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم در میقات الرضا(ع) برگزار شد

  به مناسبت فرا رسیدن ۲۳ ماه ربیع الاول ویژه برنامه سالروز ورود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم ویژه برنامه‌ای همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پاکدل از فضلای قم و قرائت دعای روحبخش کمیل توسط حاج رضا آتش‌فراز مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) در آستان مبارک برادر گرامی امام رضا(ع) در طبس برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین پاکدل در این برنامه گفت:  زیارت با معرفت آن زیارتی است که همراه با تبعیت و تایید مقام و جایگاه آن حضرت باشد.
وی خاطرنشان کرد: مومن مانند کوه ثابت قدم است و در فتنه‌های گوناگون پای ولایت می‌ماند.
برپایی ایستگاه کودکان و نوجوانان با عنوان «عموی مهربان» همراه با رنگ‌آمیزی، آموزش شعر و برگزاری مسابقه،  پاسخگویی به مسائل شرعی (در بخش برادران و خواهران)، ارائه  خدمات ویلچر، اجرای طرح گلپوش و... از جمله خدمات‌ فرهنگی و اجتماعی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) است که در حاشیه ویژه برنامه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم به زائران و مجاوران این آستان مبارک ارائه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی